Platform met nichemarketing mogelijkheden voor theaterfestival.

Festival Tweetakt start op de Neude en verspreidt zich dan nog weken door de stad in theaters en Fort Ruigenhoek. Studio September ontwikkelde een nieuwe festivalwebsite met een duidelijke verkooppagina voor tickets.

Language No Problem

Vooral dit jaar wordt er veel aandacht besteed aan migranten, vluchtelingen en statushouders.

Voor de jeugd maar zeker niet alleen voor de jeugd

Tweetakt gunt iedereen zijn eigen kunstervaring. Maakt niet uit hoe jong je bent of hoe vaak je al in aanraking bent geweest met cultuur.

Snel en eenvoudig naar de juiste plek, bezoekers gidsen door het programma en aanbevelingen doen

We bouwden een logische benadering voor potentiële afnemers, alsmede een gebruiksvriendelijke interface en meerdere mogelijkheden voor de beheerders.

We hebben heel veel fijne reacties ontvangen over de site! En we zijn zelf ook ontzettend blij dat we er nu mee kunnen werken. Super veel complimenten wat betreft de nieuwe website voor heel jullie team!

Meer weten over dit project?
Bekijk het resultaat online of neem contact met ons op.