Website voor kinderen
over gezonde leefstijl

Bij GoDo zijn kinderen de aanjagers om het gedrag te veranderen. Met hun ideeën en acties helpen ze hun hele gezin met een gezonde leefstijl. Studio September maakte voor deze landelijke gedragsveranderingsbeweging de website.

GoDo, met oprichters en kennispartners als Missing Chapter, Albert Heijn, FrieslandCampina en het VoedingscentrumGoDo, is ontwikkeld sámen met kinderen. Het belangrijkste onderdeel van het programma is dat kinderen zich, samen met hun klas óf met hun ouder(s), kunnen inschrijven voor de 21-dagen-challenge. Tijdens deze challenge krijgen ze 21 dagen lang, elke dag een opdracht die te maken heeft met een gezonde leefstijl. Zo bereikt GoDo via kinderen, ook ouders en leerkrachten.

Op deze kleurrijke website is inmiddels ook een game geïmplementeerd, kan je nieuws lezen over verschillende onderwerpen, zijn er lesprogramma’s te volgen, en is er een Vraag & Antwoord sectie toegevoegd!

Meer weten over dit project?
Bekijk het resultaat online of neem contact met ons op.